Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi
Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi
Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy!
Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy!
Najbliższe szkolenia otwarte dla menadżerów
moduł I : 24-25.10.2024
12 900 zł/os.
Michał Janus
Poznań
6-12 osób
moduł I : 04 - 05. 11.2024
5 800 zł/os.
Michał Janus
Poznań
6-12 osób