Lider. Relacja
z pracownikiem i zespołem.

Lider. Relacja
z pracownikiem i zespołem.
Na naszych oczach w ciągu ostatnich 20 lat wciąż zmienia się model dobrego przywództwa. Śledzimy te zmiany współpracując z naszymi klientami różnych branż, kultur i wielkości, czytając, dyskutując i biorąc udział w szkoleniach. Wiele się zmienia w rozumieniu pojęcia „dobry szef”. Nie zmienia się natomiast fakt, że to od liderów, począwszy od zarządu, na kierownikach liniowych kończąc, zależy sukces firmy. Jak wynika z badań we współczesnym, niepewnym, złożonym i zmiennym świecie, dobry lider to osoba o wysokich kompetencjach interpersonalnych. To osoba, która potrafi budować psychiczne bezpieczeństwo ludzi i zespołów, tworząc warunki do kreatywności i brania odpowiedzialności.
Na naszych oczach w ciągu ostatnich 20 lat wciąż zmienia się model dobrego przywództwa. Śledzimy te zmiany współpracując z naszymi klientami różnych branż, kultur i wielkości, czytając, dyskutując i biorąc udział w szkoleniach. Wiele się zmienia w rozumieniu pojęcia „dobry szef”. Nie zmienia się natomiast fakt, że to od liderów, począwszy od zarządu, na kierownikach liniowych kończąc, zależy sukces firmy. Jak wynika z badań we współczesnym, niepewnym, złożonym i zmiennym świecie, dobry lider to osoba o wysokich kompetencjach interpersonalnych. To osoba, która potrafi budować psychiczne bezpieczeństwo ludzi i zespołów, tworząc warunki do kreatywności i brania odpowiedzialności.
Najbliższe szkolenia otwarte dla menadżerów
moduł I: 14 - 15.09.2023
11 900 zł/os.
Michał Janus
Poznań
6-12 osób
moduł I: 16 - 17. 11.2023
5 800 zł/os.
Jarosław Grabarczyk
Poznań
6-12 osób