Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi
Relacje z klientami wewnętrznymi
i zewnętrznymi
Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy!
Dobre relacje z klientami zewnętrznymi, zarówno zbudowane w procesie sprzedaży, jak i obsługi, są warunkiem niezbędnym do przetrwania i wzrostu firmy. Od kiedy w 2006 roku zaczęliśmy pracować z naszymi klientami w tym obszarze, świat zmienił się nie do poznania. Jednocześnie niezmienna pozostaje natura człowieka, klienta i konsultanta. Proces relacji z klientem wciąż jest procesem emocjonalnym, w którym codziennością są wyzwania i sytuacje trudne. Jeśli zatem chcesz, aby Twoi klienci mieli poczucie satysfakcji z kontaktów z Waszą firmą, zapraszamy!
Najbliższe szkolenia otwarte dla menadżerów
moduł I : 14-15.03.2024
12 400 zł/os.
Michał Janus
Poznań
6-12 osób
moduł I : 07 - 08. 10.2024
6 400 zł/os.
Michał Janus
Poznań
6-12 osób